Wstęp

Gotowanie jest jedną z podstawowych czynności wykonywanych przez nas w naszym codziennym życiu. Czasami mamy na to zupełnie mało czasu i zadowalamy się jakimś daniem na szybko w postaci na przykład smażonej kiełbasy z dodatkiem pomidorów z cebulką, czasem mamy na to czasu zdecydowanie więcej - jak chociażby w weekendy czy inne wolne od pracy dni. Każdy z nas ma różne podejście do gotowania - jedni lubią je mniej, inni bardziej. Dla jednych nie stanowi absolutnie najmniejszego problemu przygotowywanie fajnych posiłków codziennie, a są także i tacy, którzy jakiekolwiek gotowanie maja w bardzo głębokim poważaniu i wolą zjeść na mieście, a nie sterczeć przy garach. http://eldomagd.com/wyciskarka-sokow-eldom-pj700-dotykowy-9-programow,id1.html balon na odchudzanie zasadowa woda klinika miracolo

Tag: dukana

Dieta dukana

Dieta dukana Ostatnio coraz bardziej popularną dietą jest dieta Dukana. Dieta ta zjednała sobie wielu zwolenników. Na czym ona polega? Dla jakich osób jest odpowiednia? Dieta dukana jest zwana inaczej dietą proteinową. Dietę tę stworzył znany francuski doktor. Dieta ta jest polecana osobom które walczą z dodatkowymi kilogramami. Dieta przede wszystkim zakłada dużą ilość białka. Stosowanie tej diety poleca się osobą wytrwałym oraz cierpliwym gdyż dieta ta składa się z kilku faz.. Ile jest tych faz i jak one wyglądają? Dieta zakłada cztery fazy. Pierwsza z nich zakłada spożywanie dużej ilości białka. Jest to zarazem najgorsza jak i najlepsza faza całej diety. Najlepsza dlatego, że w szybkim czasie gubimy dużo kilogramów co z pewnością dodaje nam sił do dalszych kroków. Najgorsza dlatego, że tak naprawdę nie możemy spożywać zbyt różnorodnej ilości pokarmów, nie mamy zbyt wielkiego wyboru. Druga faza polega na włączeniu do jadłospisu warzyw. Spożywamy je na przemian z białkiem. Jest to z pewnością urozmaicenie fazy pierwszej. Faza nie ma ściśle określonego czasu trwania. Sami sobie go ustalamy. Gdy dochodzimy do wagi która nas w pełni satysfakcjonuje, wchodzimy w fazę trzecią. Faza ta zwana jest fazą utrwalenia. Czyli utrwala to, co już osiągnęliśmy w fazie drugiej. Jest to długa faza gdyż czas jej trwania zależy jest od ilości zgubionych kilogramów w fazie drugiej. Każdy zgubiony kilogram jest odpowiednikiem dziesięciu dni spędzonych w fazie utrwalenia. Ta faza jednak jest już urozmaicona, bogatsza o produkty które możemy spożywać więc nie jest niebezpieczna dla naszego zdrowia. Jest jeszcze jedna faza, faza zwana faza stabilizacji. Teoretycznie powinniśmy ją stosować już do końca życia aby utrzymać wagę do której doszliśmy ciężką pracą podczas poprzednich faz. Z racji tego że ciężko byłoby to osiągnąć doktor Dukan przewidział odstępstwa od diety w tej ostatniej fazie natomiast zaznaczył że ważnym jest aby raz w tygodniu zastosować dietę proteinową z fazy pierwszej.

O nas

Są także i tacy ludzie, którzy - owszem - lubią gotować i naprawdę potrafią to robić, aczkolwiek nie znoszą robić tego na co dzień. Sami o sobie mówią, że muszą mieć po prostu natchnienie do gotowania, bo inaczej nic z tego nie będzie. Gotujemy głównie dlatego, że musimy jeść, ale także i dlatego, że bardzo lubimy jeść dobre rzeczy.