Wstęp

Gotowanie jest jedną z podstawowych czynności wykonywanych przez nas w naszym codziennym życiu. Czasami mamy na to zupełnie mało czasu i zadowalamy się jakimś daniem na szybko w postaci na przykład smażonej kiełbasy z dodatkiem pomidorów z cebulką, czasem mamy na to czasu zdecydowanie więcej - jak chociażby w weekendy czy inne wolne od pracy dni. Każdy z nas ma różne podejście do gotowania - jedni lubią je mniej, inni bardziej. Dla jednych nie stanowi absolutnie najmniejszego problemu przygotowywanie fajnych posiłków codziennie, a są także i tacy, którzy jakiekolwiek gotowanie maja w bardzo głębokim poważaniu i wolą zjeść na mieście, a nie sterczeć przy garach. twojej historii www.dentysta.olsztyn.pl dentysta olsztyn www.bryczka-do-slubu-szczecin.com.pl ginekologia plastyczna katowice

Tag: energia

Dieta ubogo energetyczna

Dieta ubogo energetyczna Na czym polega dieta ubogo energetyczna? Dla kogo jest dedykowana, kto powinien ja stosować? Otóż dieta ta jest dedykowana dla osób otyłych, zmagających się z nadwagą. Dieta ta ma na celu obniżenie masy ich ciała. Większość ludzi otyłych zmaga się z tą chorobą z powodu nadmiernego spożywania pokarmów w porównaniu z tym ile ich organizm tak naprawdę ich potrzebuje. Co się dzieje z nadmiarem tych pokarmów? No właśnie. Odkłada się on, a zwłaszcza tłuszcz i węglowodany w tkance podskórnej i innych tkankach jako tłuszcz. Bardzo mały procent ludzi cierpi na otyłość z powodu innych zaburzeń, na przykład zaburzeń hormonalnych które również prowadzą do zaburzeń wagi. Jak wiadomo nie od dziś nadwaga prowadzi do poważnych chorób. Jakich? Na przykład miażdżycy, cukrzycy czy nadciśnienia tętniczego. Są to poważne choroby z którymi boryka się naprawdę wiele osób które cierpią na otyłość. Tak więc nasz zły tryb życia, błędne odżywianie się może prowadzić do zwiększania masy naszego ciała. Jednym ze sposobów poradzenia sobie z dodatkowymi kilogramami jest właśnie dieta ubogo energetyczna. Dieta ta zakłada zmniejszenie spożycie kalorii do 900-1400 na dobę. Zmniejszeniu musi również ulec ilość spożywanego tłuszczu oraz węglowodanów. Oczywiście musimy przy tym zapewnić organizmowi odpowiednia ilość witamin i minerałów. Biało natomiast w jednej trzeciej musi być pochodzenia zwierzęcego. Dieta zakłada też jedzenie od pięciu do sześciu posiłków dziennie. Takie rozłożenie pokarmu bardziej sprzyja zrzuceniu masy ciała niż spożycie tego samego pokarmu w dwóch czy trzech posiłkach. Ważną kwestią jest również ruch którego nie może zabraknąć podczas zrzucania zbędnych kilogramów.

O nas

Są także i tacy ludzie, którzy - owszem - lubią gotować i naprawdę potrafią to robić, aczkolwiek nie znoszą robić tego na co dzień. Sami o sobie mówią, że muszą mieć po prostu natchnienie do gotowania, bo inaczej nic z tego nie będzie. Gotujemy głównie dlatego, że musimy jeść, ale także i dlatego, że bardzo lubimy jeść dobre rzeczy.